Sunday 27 November 2016

PENTING KE LANDMARK STUDY?

Lamanye tak berupdate..

Haritu ade bagitau yg Akak amalkan pengambilan vitamin kan.. Tapi mesti ada yg tertanya kenapa mesti Shaklee.. ini sebab dia..
--------------------------------

-Tak berkesan..
-Berkesan tapi ada kesan sampingan..
-Berkesan tanpa kesan sampingan..

Mana yang menjadi pilihan?.
Rasa2 semua akan pilih berkesan tanpa kesan sampingan.. betul?..

Lagipun tujuan kita makan supplement adalah untuk sihat dan hidup gembira sampai ke hari tua kan..

Sebab tu penting bagi kita Landmark Study untuk sesuatu produk.. dilakukan oleh pihak ketiga untuk buktikan keberkesanan supplement dalam jangkamasa panjang dan..

Shaklee ada Landmark Study ni..

Penyakit ni kalau dia nak jadi bukan dalam sehari.. ambik masa 10-30 tahun juga baru muncul.. senyap bertahun2 dalam badan sedar2 dah tahap kritikal..

Lagi satu, pemakanan dan gaya hidup pun boleh menyumbang kepada terjadinya penyakit tau.. makanlah banyak mana pun supplement tapi kalau  amalkan pemakanan dan gaya hidup yg salah pun tak berguna..

Jadi.. pilih supplement yang betul terjamin keberkesanan, ada Landmark Study macam Shaklee serta jaga pemakanan dan gaya hidup anda untuk kesihatan yang berpanjangan..

Kongsi rasa <3
AzianHashim/019-9939841
#stunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#lifeamazing

2 comments:

  1. Betul tu..pernah kenal, saudara tdekat yang sangat menjaga pemakanan, tapi tanpa pngambilan supplement...cuma amal makanan sbnr..makanan seharian dia x pernah amik perasa or pewarna..bila usia menjangkau 60-an beliau disahkan ca-cancer stage 4...salah satu pembunuh senyap di malaysia ni

    ReplyDelete
  2. kita doakan semua orang sihat sejahtera amiinn

    ReplyDelete